Buyers Policy

OSTUTINGIMUSED – Avafy OÜ

  1. ÜLDSÄTTED

1.1. Käesolevad ostutingimused kehtivad Avafy OÜ (edaspidi müüja) ja veebilehe ollo.ee (edaspidi e-pood) kaudu tehtavate ostude kohta.

1.2. Kõik Avafy OÜ poolt pakutavad tooted on müügil vastavalt kehtivatele Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu seadustele.

1.3. Ostja, kes esitab tellimuse e-poe kaudu, kinnitab, et on tutvunud ja nõustunud käesolevate ostutingimustega.

1.4. Müüja jätab endale õiguse muuta ostutingimusi, hinnakirju ja tootevalikut. Muudatused kajastuvad e-poe veebilehel.

  1. TELLIMUSE ESITAMINE

2.1. Tellimuse esitamiseks peab ostja valima sobiva toote ja lisama selle ostukorvi.

2.2. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutavad väljad (sh nimi, aadress, kontaktandmed) ning kinnitada tellimus.

2.3. Ostja vastutab tellimuse esitamisel esitatud andmete täpsuse ja õigsuse eest. Valeandmete esitamise korral võib tellimus viibida või mitte täituda.

2.4. Pärast tellimuse kinnitamist saadetakse ostjale tellimuse kinnitus ja arve e-posti teel.

  1. HINNAD JA MAKSED

3.1. Kõik e-poes kuvatud hinnad sisaldavad kehtivat käibemaksu (kui see on asjakohane).

3.2. Toodete hinnad ja transpordikulud kuvatakse tellimuse vormistamise hetkel ja arvel.

3.3. Tellimuse eest on võimalik tasuda järgmistel viisidel:

3.3.1. Krediit- või deebetkaart;
3.3.2. Pangalink;
3.3.3. Muu makseviis, mida müüja hetkel pakub.

3.4. Tellimuse eest tuleb tasuda koheselt pärast tellimuse kinnitamist. Kui makse ei laeku 3 tööpäeva jooksul, on müüjal õigus tellimus tühistada.

  1. TARNETINGIMUSED

4.1. Tooted tarnitakse Eesti piires ning vajadusel ka teistesse riikidesse, kui see on tellimuse vormistamisel võimalik.

4.2. Tarneaeg ja tingimused sõltuvad valitud transpordiviisist ning kuvatakse tellimuse vormistamisel.

4.3. Müüja teeb kõik endast oleneva, et tooted jõuaksid ostjani õigeaegselt, kuid ei vastuta kolmandate isikute (nt transpordiettevõtted) põhjustatud viivituste eest.

4.4. Kui toode ei jõua ostjani kokkulepitud tarneajaks, tuleb võtta ühendust müüjaga e-posti aadressil contact@ollo.ee.

  1. TOOTE TAGASTAMINE JA VAHETAMINE

5.1. Vastavalt Euroopa Liidu tarbijakaitse seadusandlusele on ostjal õigus tagastada e-poest ostetud kaup 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest, välja arvatud erijuhtudel, kui kaup ei kuulu tagastamisele (nt eritellimusel valmistatud tooted).

5.2. Tagastamiseks peab ostja teavitama müüjat kirjalikult e-posti teel aadressil contact@ollo.ee hiljemalt 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Teates tuleb märkida tellimuse number, toode ja tagastamise põhjus (kui see on asjakohane).

5.3. Tagastatav toode peab olema kasutamata, originaalpakendis ja kahjustamata. Müüjal on õigus keelduda tagastamisest, kui tagastatav toode ei vasta eeltoodud tingimustele.

5.4. Tagasimakse tehakse ostjale 14 päeva jooksul alates tagastatava kauba jõudmisest müüjani. Tagasimakse tehakse samale makseviisile, mida ostja kasutas.

5.5. Tagastamisega seotud postikulud katab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastatav toode on defektne või ekslikult saadetud.

5.6. Kui ostja soovib vahetada toote teise vastu, tuleb selleks esitada uus tellimus ja tagastada soovimatu toode eeltoodud tingimustel.

  1. PRETENSIOONIDE ESITAMINE JA GARANTII

6.1. Ostjal on õigus esitada toote kohta pretensioon 2 aasta jooksul alates kauba kättesaamisest, kui tootel ilmneb defekt, mis oli olemas juba toote üleandmise hetkel.

6.2. Defekti ilmnemisel tuleb ostjal esitada pretensioon kirjalikult e-posti teel aadressil contact@ollo.ee, kirjeldades toote probleemi ja lisades vajadusel fotod defektist.

6.3. Müüja vastab pretensioonile 14 päeva jooksul ja pakub välja lahenduse (toote parandamine, vahetamine või raha tagastamine).

6.4. Pretensioon ei kehti, kui toote defekt on tekkinud ostja süül, sealhulgas toote väärkasutamise, kulumise või hooldamata jätmise tõttu.

  1. ANDMETE TÖÖTLEMINE

7.1. Ostja isikuandmeid töödeldakse vastavalt müüja privaatsuspoliitikale, mis on saadaval e-poe veebilehel.

  1. LÕPPSÄTTED

8.1. Käesolevad ostutingimused on koostatud kooskõlas Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidega.

8.2. Ostutingimustega seotud vaidlusi lahendatakse vastavalt Eesti Vabariigi seadustele. Kui vaidlust ei õnnestu lahendada kokkuleppel, on ostjal õigus pöörduda Tarbijakaitseameti poole.

Shopping Cart0

Cart